• Lansarea procedurii privind achizitia de servicii de expertiza pentru elaborarea Raportului analiza diagnostic în vederea fundamentarii codului amenajarii teritoriului, urbanismului si constructiilor, pentru sistematizarea legislatiei si elaborarea proiectului de cod al amenajarii teritoriului, urbanismului si constructiilor si pentru asigurarea procesului de consultare a codului în cadrul proiectului „Sistematizarea legislatiei din domeniul amenajarii teritoriului, urbanismului si constructiilor si consolidarea capacitatii administrative a structurilor de specialitate din institutiile publice centrale cu responsabilitati în domeniu”, Cod SIPOCA 50 – termen limita: 25.03.2019 15:00. Informatii privind procedura pot fi accesate aici.
  • Semnarea contractului pentru achizitia de scaune - În data de 20 noiembrie 2018, între MDRAP si EMOB DESIGN.RO S.R.L. a fost semnat contractul privind achizitia de scaune în cadrul proiectului „Sistematizarea legislatiei din domeniul amenajarii teritoriului, urbanismului si constructiilor si consolidarea capacitatii administrative a structurilor de specialitate din institutiile publice centrale cu responsabilitati în domeniu”- cod SIPOCA 50. Valoarea contractului este de 4.629,10 lei (cu TVA);
  • Semnarea contractului pentru achizitia de imprimante multifunctionale - În data de 21 ianuarie 2019, între MDRAP si PRAGMA COMPUTERS SRL a fost semnat contractul privind achizitia de imprimante multifunctionale model Xerox VersalLINK C7025  în cadrul proiectului „Sistematizarea legislatiei din domeniul amenajarii teritoriului, urbanismului si constructiilor si consolidarea capacitatii administrative a structurilor de specialitate din institutiile publice centrale cu responsabilitati în domeniu”- cod SIPOCA 50. Valoarea contractului este de 16.460,08 lei (cu TVA).
  • PAAP2018
Actualizat Miercuri, 20 Martie 2019